Om mig

Nu hitar ni mig endast på www.porrzonen.com

torsdag 26 januari 2012

Avsugning i duschen LIVE :)


Hej på er:)

Igår va det premiär för liveshow i duschen:) Aldrig gjort det förut. Såå nice , blev grymt kåt av att vara inoljad för mina medlemmar LIVE:) Blev en skön avsugning till slut med ett rejält ansiktssprut. mmmmmmm precis som jag vill ha det!***** :)

Nu finns det ett nytt typ av provmedlemskap för endast 99kr. Då får du prova på siten 3 dagar och då ingår allt. Vanligt månadsmedlemskap kostar 299kr. Inget medlemskap på siten är bindande på något sätt. Du kan närsomhelst avsluta ditt medlemskap om du skulle vilja göra det.

Kör live nästan varje dag! Titta förbi siten så ser du när nästa liveshow är:) Jag kör ikväll!

Kåta hälsningar,
Denise Hoss

www.denisevip.se


Facebook: Denise Hoss







VARNING!
Köp aldrig shower via msn, skype eller dylikt. Konton kapas hela tiden. Jag finns endast på www.denisevip.se . Allt annat är bluff.

4 kommentarer:

  1. du gjorde meg så kåt igår så skönt att se dig suga. är trogen medlem ses ikväll // Dixer

    SvaraRadera
  2. SVERIGES SEXIGASTE LÄTTT. SES I LIVE IKVÄLL DÅÅ. KYSS PÅ JUMSKEN

    SvaraRadera
  3. Har mailat ansökan nu om medverkan i film! Borås Dalle

    SvaraRadera
  4. Otroligt sexig tjej! :) Keep up the good work.

    SvaraRadera