Om mig

Nu hitar ni mig endast på www.porrzonen.com

fredag 25 november 2011

Högdalen flash :)


Va i Högdalen igår hos en kompis jag inte träffat på ett tag:) Han har varit i London i 3 år så det va jätte kul att se honom igen! Vi tog en liten promenad och han fotade mig. Som vanligt så flög allt av.... Jag kan inte hålla kläderna på.. Nåt fel på mig. hahahah:)

Här får ni en bild från det:)

Kåta hälsningar,
Denise Hoss

facebook: Denise Hoss
Medlemssida: www.denisevip.se



VARNING!
Köp aldrig shower via msn, skype eller dylikt. Konton kapas hela tiden. Jag finns endast på www.denisevip.se . Allt annat är bluff.

4 kommentarer:

  1. grym serie denise!vill knulla dig så sjukt mycket

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. :) Ansök om att medverka i film:)

    SvaraRadera
  4. Fantastisk knullshow igår! Jag kommer vara me ikväll igen så du vet. Du är så sexig.

    Häls. Micke

    SvaraRadera