Om mig

Nu hitar ni mig endast på www.porrzonen.com

söndag 25 september 2011

Sveriges största dildo:))


Hej på er:))

Här får ni en smakprovsbild från en ny studioserie "Sveriges största dildo". Nuförtiden så ligger min riktiga porrblogg på på www.denisevip.se . Där kan ni läsa om allt jag gör och se allt ocensurerat material:) I den här bloggen slänger jag bara upp lite censurerade smakprovsbilder ibland för dom som ännu inte blivit medlemmar.

Ikväll är det knullshow live igen på www.denisevip.se . Kör shower dagligen via siten nu. Alla camshower är gratis för medlemmar ink allt annat på siten. Tävlingar, porrblogg, filmer och bilder m.m

Har fått en återkommande fråga av folk som vill bli medlemmar oh det är:

Är medlemskapet bindande på nåt sätt? kan jag avsluta det när jag vill?
Svar: medlemskapet är inte bindande på något sätt. Av automatik så är det återkommande debitering för dom som vill vara medlemmar hela tiden utan att manuellt behöva förnya sitt medlemskap. När man betalat så kan man välja att det inte ska förnyas automatiskt. Det är alltså inte bindande på något sätt och det kan absolut avslutas precis när som helst utan någon uppsägningstid eller liknande.

Det va nog allt ja ville säga för nu tror jag:) Bli medlem på siten så ses vi i chatten där!

Kåta hälsningar,
Denise Hoss



VARNING!
Köp aldrig shower via msn, skype eller dylikt. Konton kapas hela tiden. Jag finns endast på www.denisevip.se . Allt annat är bluff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar